About Honingman:

Hi!

Ik verzamel whisky en als het kan dan verkoop ik ook wel eens wat. De flessen worden bewaard in een droge en donkere omgeving op een juiste temperatuur. De nek van de fles wordt gesealed met parafilm. De verzending gebeurt met de best mogelijke verpakking. Als er vragen zijn gedurende het proces dan ben ik bereikbaar via de whiskybase mail.

Hopelijk kunnen we zaken doen!

Groet!

Ernst


Hi!

I collect whisk(e)y and sometimes I sell. The bottles are stored in a dry and dark environment and being kept between 17-20 degrees celcius. The neck will be sealed in parafilm. The packaging will be done in the best possible way. If there are any questions during the proces of buying I will be available via de whiskybase mail.

Hope to do bussiness with you!

kind regards,

Ernst

  • Gender
    M
  • Vintage
    1972
  • Netherlands
    nl
  • Points
    74

Honingman Activity

    Latest news

    Check-in

    Whiskybase logoWhiskybase

    Build and track your whisky collection, rate and review bottles, check prices, and engage with like-minded enthusiasts. All things whisky since 2007.

    Become a Supporter 

    Download on the App Store Get it on Google Play

    Whiskybase B.V.
    Zwaanshals 530
    3035 KS Rotterdam
    The Netherlands 


    KVK: 60207205
    VAT: NL853809112B01